Veelgestelde Vragen

Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen.
Staat uw vraag er niet bij of wilt u extra informatie?
Neem dan contact met ons op.

Zijn de bedrijfsuitjes ook fiscaal aftrekbaar?
Jazeker. Dit is geregeld in de WKR regeling. Volgens deze regeling mag een werkgever een werknemer tot 1.2% van de totale loonsom (van alle medewerkers samen) onbelast vergoeden. Dit wordt de vrije ruimte genoemd. Voor meer details kijkt u op de website van de belastingdienst.

Is er een minimum aan het aantal gasten?
Ja een groep dient uit minimaal 8 gasten te bestaan.
Minder kan natuurlijk wel maar dan brengen wij alsnog 8 personen
in rekening.

Bieden jullie ook uitjes aan in een andere taal?
Jazeker. Onze medewerkers spreken standaard Nederlands en Engels. Andere talen zijn in overleg mogelijk.

Hoe laat beginnen de uitjes van Aloha Events?
Dat beslist u. In principe is alles mogelijk.

Wat als het op de dag van het evenement erg slecht weer is?
Wij adviseren u het weerbericht in de gaten te houden want tot 72 uur van te voren kunt u uw event eenmalig gratis verzetten met onze mooiweergarantie. 

Ik kom met minder mensen dan vooraf opgegeven. Wat nu?
Doorgaans is dit geen enkel probleem maar geef het wel zo spoedig mogelijk door. Indien u met minder mensen komt en dit uiterlijk 72 uur voor aanvang van het evenement doorgeeft, brengen wij het aantal niet aanwezigen gasten in korting.  Hierbij geldt een maximum van 10% van het totaalbedrag. 

Ik kom met meer mensen dan vooraf opgegeven. Wat nu?
Ook dit is meestal geen probleem maar hoe eerder wij dit weten des te beter. Bovendien brengen wij voor iedere extra gast de persoonprijs van het evenement in rekening.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Ja vrijwel zeker wel. We proberen zo flexibel mogelijk te zijn. 
Doe uw verzoek tot wijziging zo vroeg mogelijk dan nemen wij
contact met u op.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Hoogstwaarschijnlijk wel en vaak nog kosteloos ook!
Voor eventuele kosten van annuleren geldt het volgende:

  • De eerste 14 dagen na uw bestelling -maar uiterlijk 3 dagen voor het evenement- kunt u zonder extra kosten annuleren.
    Wij storten reeds gedane betalingen dan naar u terug*. 
  • Na de eerste 14 dagen na uw bestelling – maar nog wel uiterlijk 3
    dagen voor het evenement- kunt u annuleren tegen 25% van het
    totale bedrag*.
  • Korter dan 72 uur van te voren kunt u niet meer annuleren. 

* Indien uw evenement voor een belangrijk deel afhankelijk is van een 3e partij zoals een restaurant, fietsverhuur of rondvaartboot kunnen de kosten in de drie bovenstaande scenario’s anders uitpakken. Eventuele annuleringskosten of kosten van verplichte afname die wij bij een 3e partij moeten maken zullen dan van het al door u betaalde bedrag worden afgetrokken alvorens wij overgaan tot terugbetaling.

Waar zijn jullie allemaal actief?
Wij zijn actief in Noord-Holland & Zuid-Holland.
In het bijzonder in Alkmaar, Amsterdam, Den Haag, Haarlem,
Leiden & Rotterdam

 

 

 

 

We staan voor je klaar!

We zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag,
van 09.00 uur tot 17:30 uur.

06 22 99 56 08 [email protected]

Aloha Events

Oudeweg 147, 2031CC Haarlem

Tel: 06 22 99 56 08
E-mail: [email protected]

KVK 68.00.33.58
BTW-ID NL.0014.90660.B09
IBAN NL29 RABO 0316 3283 60